Jun 23, 2011

=='

Salam, HI guys.
Malam ni entah lah, aku rasa tak ngantok pon. Sambil buat case study aku online sambil tu jugak dengar Hot f.m and sambil tu jugak typing vlog. Sentap siakk kena sound tadi. Aku jugak yang kena. Egat dapat tolong, dapat jugaklah tolong. Tolong keluarkan air mate. Menangis siakk aku tadi. Tataw nape sedih gile vavi doe. Lepas satu hal, satu hal datang. Bahagie aku ni sekejap je, aku tataw ape salah aku. Itu tak kena, ini tak kena. Itu salah, ini salah. Senang cite aku nak senyap je. Biar orang egat aku dah MATI, senang! Tak susahkan sape sape. Vlog ni kawan aku lepas semua yang orang aku sayang pegi tinggalkan aku. Lepas sorang, sorang pegi. Yelahh, I'm no suit for you. Kau an HOT and AWESOME. Aku ape ada? Stakat buku anatomy and physiology yang sebesar alam tu je yang aku ada. Okai, continue buat case study. Chilll XOXOXO.

No comments: