Apr 1, 2010

apakah perasaan aku sekarang ?

*rindu korg sume :(

salam ,
mlm ni plbagai prasan mnylbngi dri aku :)
entah la knpe ,
aku pon xphm knape ngan dri aku ni ,
sjak akhr akhr ni aku ase cam xhpy jer . salu sdey ,
rndu kwn kwn la . cpt nk mara la ,
trase ngan mk n abh ar (touching la knon , HA HA :)) ,

entah pape jer aku ni .
gewdix + ngader ,
HAHA

mlm ni an ,
aku ase cam kosong jer ,
ym ngan kwn kwn pon xbrape brsmngat ,
*add la ym aku fiezabournville (*over la plak haha)
tataw la nape ,
tp terselit gk rse hpy ny ,
hpy dpt berfacebooking ngan kwn kwn ,
teutama faiqah . dyana . saleh . atan . eija ,
sonok !
dpt lpas an rndu ,HU HU

aku rindu korg sume ,
kt wanie . nomie . zue . ecah . sokdah . zaleha . mira .
najwa . ama . noris . mar. kinah . n all of u la ,
miss u sygs .
agk agk ny la an ,
cam ne la kte pasni ,
jrg jmpe . jrg text . jrg calling ,
al mklumla . msing msing bz ngan study ,
huh , xdpt aku nk byg an ,

skrg lak sokdah ku da xda kt phg ,
dye da blik penang ,
6t 19hb ni trus dftar blaja kt eypoh ,
wah ! rndu nye aku kt ka sokdah ,
dlu dlu . ka salu ceria an aku ,'
time aku bosan . kte men gelok gelok ,
time kte lapo . beg aku la ka bkak nye ,
(*mntg mntg aku mang bwk spare mknan HUHU)
time aku ngs . ka sokmo gelok kt aku
(*2 3 minit pastu , aku pon gelok same HA HA,:))

seronok nye kala d egt an smule zman dlu ,
tp wlupon zman dlu xbley d kmbali an ,
ka ttp dlm ati aku .
miss u .
ok , i have pen off rite now ,
see u again ,
bye bye ,
nyte guy ,
lurve u :)
wasalam .


No comments: